Opslag

Bij sommige verhuizingen is er ook behoefte aan opslag. Wanneer je bijvoorbeeld in de toekomst gaat verhuizen, maar je nu al uit de oude woning of het oude bedrijfspand moet. In beide gevallen staan wij voor je klaar om deze opslag voor onze rekening te nemen. Dit geldt voor zowel tijdelijke als ook langdurige opslag.

Verschillende soorten opslag

  • Inboedelopslag:
    Met inboedelopslag doelen we op de opslag van zaken als kasten, bedden, tafels en allerlei andere grote objecten die normaal gesproken in een woning staan. Het is niet altijd even makkelijk om deze ergens tijdelijk op te slaan. En dus is het niet vreemd dat veel mensen gebruik maken van de opslagruimte die wij hiervoor ter beschikking hebben. Tussen woningen in weet je dan zeker dat je volledige inboedel veilig staat.
  • Zakelijkse opslag:
    Daarnaast kun je uiteraard ook bij ons terecht voor zakelijke opslag. In dat geval gaat het meer om opslag van objecten voor zakelijke doeleinden. Dit gaat dan bijvoorbeeld om bulk of de distributie van bepaalde goederen in de toekomst. Neem hiervoor contact met ons op voor het bespreken van de mogelijkheden.
  • Opslag van archieven:
    Wat je vaak ziet bij bijvoorbeeld bedrijfsverhuizingen, is dat bepaalde archieven tijdelijk opgeslagen moeten worden. In sommige gevallen is er ook op korte termijn geen ruimte voor en gaat het om langdurige opslag. Wat er voor jouw bedrijf ook van toepassing is, bij ons ben je op het juiste adres. Met dossiers, documenten en andere belangrijke bedrijfspapieren kun je bij ons terecht. Deze liggen veilig achter slot en grendel totdat je er weer ruimte voor hebt.
  • Opslag specifieke objecten:
    Soms komt het voor dat er behoefte is aan de opslag van specifieke objecten. We hebben het dan over objecten met een relatief speciale vorm. Voorbeelden hiervan zijn een piano, bepaalde antieke meubelen of kunstobjecten. Ook hiervoor maken we graag ruimte.

Opslag waar je geen omkijken naar hebt

Bij het verzorgen van de opslag van bepaalde voorwerpen vinden we veiligheid en voorzichtigheid twee van de meest belangrijke kernwaarden. Het is natuurlijk de bedoeling dat je deze voorwerpen na een tijdje weer in goede staat terugkrijgt. En dus behandelen we deze met de grootst mogelijke zorg.

Aan de hand van onze ervaring in particuliere en zakelijke opslag zijn we van mening dat we alle zorgen bij je wegnemen. We storen je niet met irrelevante problemen en zorgen er in de kern voor dat je geen omkijken naar de opslag van je spullen hebt. Het is de ervaring van onze klanten dat dit een prettig gevoel oplevert.

Wij zien het dan ook als ons doel om deze zorgen zoveel mogelijk weg te nemen. Aan de hand van een goede communicatie en een sterke voorbereiding gaat dit ook zeker lukken.

Wat zijn de kosten voor opslag?

De kosten van de opslag van je spullen zijn sterk afhankelijk van een aantal factoren. Hou daarom rekening met het volgende:

  • De totale omvang:
    De totale omvang van de hoeveelheid spullen is van groot belang met betrekking tot de totale kosten. Hoe meer ruimte de spullen namelijk innemen, hoe hoger de kosten gaan zijn.
  • De verwachte duur:
    Verder speelt ook de duur een rol. Hoe lang moeten we je spullen voor je opslaan? Hoe langer het duurt, hoe hoger de kosten uiteraard uiteindelijk uitvallen.
  • De aanlevering van de spullen:
    Dan scheelt het als laatste punt ook nog of je de spullen zelf naar de opslaglocatie brengt of dat we deze moeten komen ophalen.

Ben je dus op zoek naar een opslagruimte voor je inboedel, je zakelijke spullen, archieven of speciale objecten? Neem dan nu contact met ons op, zodat we zo snel mogelijk een offerte voor je kunnen opstellen. We stellen daarmee alles in werking om op dit gebied zo snel mogelijk verduidelijking te brengen.

Afspraak bij u op locatie?

Wij komen graag bij u langs voor een offerte op maat.